Forum gry Hidden and Dangerous 2
Klan PNC i nie tylko :)
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum gry Hidden and Dangerous 2 Strona Główna
->
Problemy/Problems
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Multiplayer
----------------
Galeria/Gallery
Ogłoszenia/Notices
Spotkania
H&D 2
----------------
Problemy/Problems
Hyde park
Serwery/Servers
Download
Inne gry
----------------
Screenshoty
Info
Problemy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
radcup
Wysłany: Sob 13:10, 25 Kwi 2009
Temat postu:
Wielkie dzięki
FlyKKillerM
Wysłany: Sob 12:58, 25 Kwi 2009
Temat postu: atrybuty i umiejętności
Przedstawiam fragment polskiej instrukcji do gry. Nazwy odpowiednio sobie dopasujesz do angielskiej wersji. Z własnego doświadczenia wiem, że umiejętność skradania nie jest jakoś super przydatna, chociaż jest bardziej przydatna niż włamywanie się. Gdy zabijałem wrogów z bliskiej odległości nożem to robiłem to zawsze w mundurze niemca i nie musiałem się skradać.
Cytat:
Atrybuty:
Zdrowie: Zdrowie określa, jak dużo żołnierz może odnieść ran, zanim dosięgnie go śmierć. Żołnierze z karabinami maszynowymi i półautomatycznymi powinni mieć żelazne zdrowie, podobnie jak każdy żołnierz, którego zadaniem w misji będzie bezpośredni kontakt z wrogiem.
Siła: Siła określa maksymalny udźwig żołnierza. Jeśli żołnierz ma używać ciężkiego uzbrojenia, takiego jak bazooka, powinien być wyjątkowo silny.
Wytrzymałość: Wytrzymałość określa, jak daleko i jak szybko żołnierz może się przemieszczać, zanim dopadnie go zmęczenie i będzie musiał zwolnić. Wytrzymałość wpływa także na celność strzału - jeśli żołnierz jest zmęczony i nie może złapać oddechu, nie będzie w stanie celować tak dobrze, jak normalnie. Cecha ta jest ważna dla wszystkich żołnierzy, jednak szczególnie przydatna snajperom.
Umiejętności:
Strzelanie: Umiejętność ta określa celność żołnierza przy strzelaniu: wysoka wartość tej umiejętności oznacza, że żołnierz będzie w stanie celnie strzelać nawet na dużą odległość. Jest ona wysoce przydatna
snajperom i strzelcom.
Skradanie się: Skradanie się, to umiejętność cichego przemykania się i kamuflażu w terenie. Wysoka wartość tej umiejętności pozwala żołnierzowi uniknąć wykrycia przez wroga, lub podkraść się do przeciwnika i zabić go po cichu.
Leczenie: Umiejętność ta warunkuje skuteczność pierwszej pomocy, udzielanej przez żołnierza jego towarzyszom. Jeśli przy pomocy apteczki pierwszej pomocy udziela żołnierz dobrze wyszkolony w pierwszej pomocy, przywróci swojemu towarzyszowi więcej punktów zdrowia, niż żołnierz o niskiej wartości tego współczynnika.
Włamywanie się: Dzięki tej umiejętności żołnierz może otwierać zamknięte drzwi.
radcup
Wysłany: Pią 14:53, 24 Kwi 2009
Temat postu: Info o żołnierzu
Mam problem, ponieważ nie wiem co dany współczynnik np. Stealh czy jakoś tam wpływa na czynności, np. wiem że im większy first aid tym mniej razy trzeba leczyć innych żeby do 100% zdrowia doszedł pasek.
Ktoś wyjaśni mi inne współczynniki?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par
HEDONISM
Regulamin