FlyKKillerM |
Wysłany: Sob 12:58, 25 Kwi 2009 Temat postu: atrybuty i umiejętności |
|
Przedstawiam fragment polskiej instrukcji do gry. Nazwy odpowiednio sobie dopasujesz do angielskiej wersji. Z własnego doświadczenia wiem, że umiejętność skradania nie jest jakoś super przydatna, chociaż jest bardziej przydatna niż włamywanie się. Gdy zabijałem wrogów z bliskiej odległości nożem to robiłem to zawsze w mundurze niemca i nie musiałem się skradać.
Cytat: | Atrybuty:
Zdrowie: Zdrowie określa, jak dużo żołnierz może odnieść ran, zanim dosięgnie go śmierć. Żołnierze z karabinami maszynowymi i półautomatycznymi powinni mieć żelazne zdrowie, podobnie jak każdy żołnierz, którego zadaniem w misji będzie bezpośredni kontakt z wrogiem.
Siła: Siła określa maksymalny udźwig żołnierza. Jeśli żołnierz ma używać ciężkiego uzbrojenia, takiego jak bazooka, powinien być wyjątkowo silny.
Wytrzymałość: Wytrzymałość określa, jak daleko i jak szybko żołnierz może się przemieszczać, zanim dopadnie go zmęczenie i będzie musiał zwolnić. Wytrzymałość wpływa także na celność strzału - jeśli żołnierz jest zmęczony i nie może złapać oddechu, nie będzie w stanie celować tak dobrze, jak normalnie. Cecha ta jest ważna dla wszystkich żołnierzy, jednak szczególnie przydatna snajperom.
Umiejętności:
Strzelanie: Umiejętność ta określa celność żołnierza przy strzelaniu: wysoka wartość tej umiejętności oznacza, że żołnierz będzie w stanie celnie strzelać nawet na dużą odległość. Jest ona wysoce przydatna
snajperom i strzelcom.
Skradanie się: Skradanie się, to umiejętność cichego przemykania się i kamuflażu w terenie. Wysoka wartość tej umiejętności pozwala żołnierzowi uniknąć wykrycia przez wroga, lub podkraść się do przeciwnika i zabić go po cichu.
Leczenie: Umiejętność ta warunkuje skuteczność pierwszej pomocy, udzielanej przez żołnierza jego towarzyszom. Jeśli przy pomocy apteczki pierwszej pomocy udziela żołnierz dobrze wyszkolony w pierwszej pomocy, przywróci swojemu towarzyszowi więcej punktów zdrowia, niż żołnierz o niskiej wartości tego współczynnika.
Włamywanie się: Dzięki tej umiejętności żołnierz może otwierać zamknięte drzwi. |
|
|